Menu

Terug naar Actualiteit >Oproep van VLAM voor leuke communicatie-initiatieven

Alle regio's

Deze uitzonderlijke situatie is een enorme uitdaging voor ons allemaal. Promotie voeren voor een markt die weinig tot niet open is, vergt creativiteit. VLAM verzamelde de afgelopen weken meer dan 220 webshops op groenvanbijons.be. Meer dan 13.000 bezoekers bezochten de pagina van de bloemenwinkels. En nog eens meer dan 9.000 bezoekers bezochten die van de buitenplanten. 

 

Onder #lenteinuwkot sporen we consumenten aan geliefden of zichzelf in de bloemetjes te zetten. Deze korte termijnactie doet het goed. VLAM wil echter ook op lange termijn laten zien dat de Vlaamse sierteelt er staat. 

We zagen heel veel leuke communicatie-acties vanuit jullie bedrijven voorbijkomen de afgelopen weken.Die willen we graag in kaart brengen. We denken bijvoorbeeld aan de #flowerboostchallenge, de webshops die enkele bedrijven in een mum van tijd lanceerden.

Kent u nog van deze initiatieven, hashtags, boodschappen? Bezorg ze dan voor maandag 6 april via: www.belgianplants.com/nl/initiatief-corona 

Met deze input kan VLAM tot een positieve campagne komen die kort na de crisis door de hele sector uitgedragen wordt.