dochter geeft bloemen aan moeder

Voorjaarscampagne VLAM

Voorjaarspromotie en moederdag

Begin mei hangt moederdag al in de lucht. En bloemen zeggen meer dan woorden kunnen omschrijven. VLAM laat niet na om daarop te attenderen. Maar er lopen in deze weken ook nog andere campagnes.

Word ook een gever

Al sedert 22 april en nog tot en met 5 mei kan je de VLAM voorjaarscampagne 'word ook een gever' te zien krijgen op diverse digitale kanalen, zoals Facebook, Instagram, YouTube, VRT Max en GoPlay. Met een knipoog naar het voorjaar richt deze zich vooral op perkplanten, waarbij de consument inspiratie aangereikt wordt, om de gever in zichzelf te ontdekken. Maar dat is niet alles! Deze energieke campagne springt ook van de schermen de straten op, voor één week lang. Met maar liefst 122 grote schermen (190 cm diagonaal) nabij de belangrijkste Vlaamse treinstations is er een bereik van naar schatting 1,8 miljoen mensen. Het doel? Mensen bereiken, waar die ook zijn!

 

maai mei niet

Moederdag

Die voorjaarscampagne gaat naadloos over in de Moederdagcampagne, die loopt van 6 tot 12 mei, op dezelfde digitale platforms en via DPG en GoPlay. De consument wordt uitgedaagd om niet alleen te kijken, maar ook te kopen. De boodschap? Laat je verleiden door onze prachtige sierteeltproducten en maak Moederdag onvergetelijk.

En VLAM gaat ook live! In de 2 weken na 6 mei hoor je over bloemen en planten op MNM, in het namiddagblok van Maureen Vanherberghen. Elke dag krijgen luisteraars de kans om te winnen, met maar liefst 8 wedstrijdmomenten verspreid over twee weken. Maureen belt dagelijks een luisteraar die de gever in zichzelf wil ontdekken en een bloemetje of plantje wil schenken aan een geliefde. Dat is een simpele daad, maar eentje met grote impact. Het is de bedoeling om zo een kettingreactie van geven te creëren.

Op 12 mei mag je de Moederdagspecial van het programma 'Vrede op Aarde' niet missen. Dat wordt een unieke gelegenheid, waarbij de 'word ook een gever'-campagne op een bijzondere manier de show moet stelen.

Zoals steeds ontvingen de groothandels affiches, en kreeg de achterban ‘omdatjes’ om op sociale media in te zetten.
Bron: VLAM